|  | 

Edukacja i Nauka

Czy warto się uczyć?

Czy warto się uczyć?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Czy warto się uczyć? Odpowiedzi na to pytanie szuka zapewne wiele osób.

Nauka jest bardzo ważnym, a wręcz niezbędnym, aspektem naszego życia. Pogłębiając wiedzę, rozwijamy siebie, poszerzamy nasze horyzonty, przez co inaczej patrzymy na otaczający nas świat.
Mogłoby się wydawać, że oceny, które znajdą się na naszym gimnazjalnym czy licealnym świadectwie, nie będą miały wpływu na naszą przyszłość, ale jest to błędne myślenie.
Dzięki nauce możemy zapewnić sobie lepszą przyszłość, ponieważ obecnie wykształcenie i osiągnięcia naukowe są brane pod uwagę, kiedy szukamy pracy. Im lepsze wyniki w nauce, tym większe szanse na dostanie wymarzonego i dobrze płatnego zatrudnienia.
Nawet jeśli nie chodzimy jeszcze do pracy, to za dobre wyniki w nauce możemy dostawać wynagrodzenie w formie stypendium lub
dofinansowania.
Bardzo ważna jest również nauka języków obcych oraz posługiwanie się poprawną polszczyzną. Dzięki umiejętności porozumiewania się w języku angielskim możemy dogadać się z ludźmi na całym świecie.

Inne wpisy:

czy-warto-sie-uczyc

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpsiy:

  • Mały model odrzutowca

    Mały model odrzutowca

    Mały model odrzutowca Jestem rozbawiony słuchając, jak ludzie próbują opisać niektóre z moich iluzji. Kiedyś, gdy byłem w Madrasie w Indiach, pokazywałem, jak sprawiam, że moja córka unosi się wewnątrz szkieletu wielkiej piramidy. Następnego dnia kelnerka z podnieceniem opowiadała mi, co kilkoro jej klientów powiedziało o moim pokazie. Według nich nie tylko sprawiłem, że córka

  • Media zwalczające zbrodnie

    Media zwalczające zbrodnie

    Media zwalczające zbrodnie Frazier cytuje artykuł z „California Living”, niedzielnego dodatku do gazet, takich jak: „Examiner” i „Chronicie” w San Francisco i „Los Angeles Herald Examiner”. Artykuł „Znajdowanie ciał przez media” z 9 marca 1980 roku donosi o przypadkach, kiedy media rzekomo pomogły policji wyjaśnić przestępstwa. Frazier zwraca uwagę na braki tych relacji, w których